Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 6 juli 2009

Förvånad?? Näe.

Nu ska jag berätta något som får er att (förhoppnngsvis) dra på smilbanden & ruska lite lätt på huvudet & tänka: "vilken tur hon inte hade Erik med sej".

Vi va på Birsta igår. Shoppade ett nytt Tv-rummsbord & lite ljus & sen lite småkraffs inne på IKEA. Sen kom Helena & lyckan va gjord för Erik. Vi delade upp oss,jag gick dit jag själv ville & resten for på Jula & sånna där affärer som inte jag har nåt utbyte av. Jag gick runt där länge & kikade,provade & hoppades på att pengar skulle dyka upp ur tomma intet. När jag gått där en stund så upptäcker jag att de saknas en liten detalj i min utstyrsel i klädväg...nämligen mina Skor. Hur kan man tappa bort ett par skor??? Jag har ingen som hellst aning om vart dom tagit vägen. Antagligen står dom snyggt uppställda nånstans i nån provhytt. Jag blev alldelens full i skratt,men inte ett dugg förvånad faktiskt. Berättade för Tommy sen när han ringde..enda kommentaren han hade va: Blir inte ens förvånad. Sen skrattade han.
Mycket saker har jag glömt,men aldrig ett par skor.
Nu va de ju så att skorna va välanvända & jag köpte dom för 50 kr förra året på REA,så jag la inte ner nån stor Energi på att hitta dom,men lite dumt känns de ju.

Nu ska jag ta & städa,tvätta & köpa sånna där Pejlings mojänger (som man har till hundar) & sätta på alla mina skor.

Inga kommentarer: