Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 18 juli 2009

Trååååkigt

Idag har jag så tråkigt så de finns inte. Ingen bensin i bilen,inga pengar att tanka för...vad gör man då??
Sonen är hur sur som hellst..antagligen har de varit mycket några dagar med sena kvällar & tidiga mornar. Men han måste ju vänja sej med de oxå,snart börjar ju dagis igen.

Själv är jag sjuk igen. Snorig, Kan inte andas riktigt & är alldelens trött & slut i kroppen + extrem värk i mina leder. De märks att jag inte är pigg oxå,för igår när jag va ute för att hämta in tvätten så blev jag biten av en broms & bara efter en liten stund så va överarmen svälld,varm,röd & ond. Har ju aldrig reagerat på dessa djur förut,idiotiskt.
Ringde VC igår eftersom jag hade så svårt att andas,känns som de är nån som sitter på ryggen så jag inte kan ta riktiga andetag,svaret jag fick va att de inte va farligt & ibland kan allergierna sätta sej i lungorna. Men hallå,är inte de farligt?? Sist jag kollade så kunde man faktiskt dö om man inte kunde andas...kanske har forskare kommit fram till att man inte kan dö av syrebrist längre..
Jaja,jag skulle iaf jobbat 2 nätter nu,men jag är hemma istället...vilket är typiskt för man behöver ju pengarna.
Ikväll är de fest i Björksjön,men man skulle ha anmält sej för att få fara dit,vilket vi naturligtvis inte gjort. Jag skulle ju jobba egentligen så då tyckte tommy att de va onödigt att fara dit... Men nu är de han som jobbar & jag är hemma med Erik & håller på att nysa ihjäl mej.
skulle ju vara riktigt kul att fara dit,men nu blev de inte så.

Nu ska vi äta lunch...
ses

Inga kommentarer: