Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 3 december 2012

Periodare

Som jag skrev i de allra första inlägget här: Jag är en Periodare.
Jag går inte för en sak med hull & hår ett tag, sen lessnar jag, sen börjar jag om igen & sen lessnar jag igen.
Så där håller jag på, hele tiden.
Jag gör nog aldrig något helhjärtat känns de som. Börjar & lessnar, börjar & lessnar...
Nu har jag lessnat på Bloggen, kanske kommer jag tillbaka eller så försvinner jag för gott. Mest troligt dyker jag upp igen, när man minst anar de. Kanske redan imorron, fast rätt som de är kan de ta några månader.
Inte för att jag har så stressigt liv, utan för att jag helt enkelt har lessnat igen. 

Vi hörs.....om inte annat nån annan gång. God Jul, Gott Nytt år...Kanske till & med Glad Påsk.

Inga kommentarer: