Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 12 december 2012

Sista dagen

Idag är sista dagen som 29-åring, den dagen kommer aldrig igen, liksom alla andra dagar som gått.
Imorron runt 8-tiden på morronen är jag officiellt 30 år. Måste erkänna att jag längtar lite faktiskt....
Imorron kommer min familj hit på middag. Tänker inte ha något stort kalas, orkar nämligen inte med de riktigt just nu.
Till helgen kommer de kompisar på middag,bara de närmaste vännerna som har möjlighet att komma.
Tänkte har ett riktigt kalas/fest, men efter omständigheter så blir de inte så. Men middag med de närmaste blir helt kanon de oxå. Kan ju vara mysigt att bara ta de lugnt, jag får ju inte stressa.


Börjar närma sej Jul oxå, denna högtid som jag högt föraktar!!!
Är glad att jag & Tommy har den kontakt vi har gentemot Lilleman. Så Lilleman slipper sitta i kläm med 2 föräldrar som bråkar. Så för honom blir de Lillajulafton hemma hos mormor & morfar & den riktiga julaftonen hemma hos pappa. Lilleman är nöjd över att få fira Jul 2 gånger han, men de är han ju van vid, de har han ju gjort sen han föddes.

Jaja, nu ska tårtorna göras & då måste man på affären...

ses

Inga kommentarer: