Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 1 augusti 2009

Vilken skitsommar

Fy fan för detta regnande som vräker ner hela tiden,blir såååååååå less.
Nu har vi svenskar inget att prata om alls längre,eftersom vädret inte ändrar sej nåt...
Annars så kan man ju klaga på att de är för varmt,för blåsigt,för kallt,för regnigt,osv osv.
Men nu har vi bara detta regnande att gnälla över,så de känns ganska så uttjatat i nuläget.

Här i Björkå så har dagarna bara flytit på...Jag har hunnit med några jobbnätter, några fester & lärt mej att efter regn så kommer de ännu mera regn.
Vi har mest varit hemmavid hela Tommys semester...liten tripp till Lycksele blev de,annars så har de varit hemmets lugna vrå som hägrat.
Svårt att göra nån sammanfattning på sommaren när man varit dålig på att uppdatera våra småäventyr.

Rastlösheten sliter i min kropp nu. Att regnet bara vräker ner gör ju inte saken bättre..
Funderar på att göra en tur till Faster i Gävle & en tur till Tant Jenny i Järpen.
Då har jag tid att tänka över mitt beslut om att plugga eller inte. Innerst inne vill jag inte plugga till USKA, jag vill nog jobba istället. Har jobbat inom vården i snart 10 år,kanske dax att se sej om efter nåt helt annat. Men Vad Vet jag INTE!!!!! Ta lastbilskort kanske?? eller utbilda mej till massagemänniska.
Fan man är snart 30 (okej 26,men Snart 30) år & vet fortfarande inte vad jag vill bli. Alla tester man kan göra på Ams hemsida,om vilket Yrke som passar Dej,visar på att jag ska bli nåt inom friskvård & jobba med människor. Så vem vet,kanske öppnar upp Lisas Mörbultningsinstitut här på gården inom en snar framtid.

Nu ska jag duscha & hitta på nåt.
ses

Inga kommentarer: