Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 11 juli 2012

Väntans tider..

Ja, inget är som väntans tider. Man bara väntar & väntar, långtråkigt är vad det är!!
Tycker inte om att vänta, allt ska gå fort,på en gång,inte en massa dötid som man ska sitta bort för att man måste vänta.
Börjar jobba 16 idag, kunde jag hade jag ställt väckaren på 15, stigit upp & gjort mej klar för jobbet & åkt dit. Men de kan man ju inte, ställde iaf inte väckaren på 6.30 som jag brukar, ställde ingen väckare alls faktiskt. Hade de varit bättre väder hade man kunnat göra nåt, men de är så dåligt väder & jag va så trött idag så de blev att läsa en bok, titta på tv.n, tvätta & dona på lite. Men rastlös är jag allt & trots att jag inte gillar mitt jobb så vidare värst mycket så längtar jag faktiskt dit av nån anledning.
Idag jobbar jag till 21, sen åker jag hem till mamma & pappa för att sova. Dom är inte hemma, så jag ska passa djuren. Den Dampiga hunden & äckelkatten.
Så jobbar jag 7-16 imorron, skönt att jobba dag, då går dagarna fort iaf. När man jobbar kväll sitter man ju mest å väntar på att få åka på jobbet.
På Fredag är de åter igen 16-21 som gäller,skitpass. Sen på kvällen när jag slutar ska jag på kalas, misstänker att de är jag som blir chaffis eftersom jag kommer sist. Men de kan dom glömma, då åker jag inte dit överhuvudtaget, man få ju inte va dum.
Lördag ska jag på Bröllop, de ska bli kul. Men lite kort tid på sej att hitta nå kläder bara. 2 Veckor har vi vetat om detta. Har inte haft tid att titta på nå kläder alls faktiskt. Men är de sånt här väder kan man ju ha gummitstövlar & sydväst på sej.
Så kommer Söndagen då & då är de jobb igen som gäller.
Så även resten av veckan....

Men nu är jag less på att vänta!!!

ses

Inga kommentarer: