Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 12 september 2012

Halsbrytande

Är man som jag,kort i rocken, men ändå vill göra nåt åt skitiga fönster. Då har jag ett förslag, stå  inte på bordet i köket, de har en tendens till att tippa, iaf vårat. Sätt dej eller stå på fönsterkarmen istället, men ha någon i din närhet som kan hjälpa dej ifall låren krampar ihop i den rätt onaturliga ställningnen Huk.
Jag va för lång för att stå & för kort för att sitta, så då bli ju Huk ett mellanting, men som sagt, passa dej för kramp.
Har man dessutom träningsvärk i axlar/armar/skuldror ska man ge faan i att putsa fönster egentligen, de bli bara värre känner jag.
Men nu är de dax att göra sej i ordning för jobbet. Dubbelbokade mej idag, så jag gatt börja senare än vad som va tänkt. Ibland bli de så oxå, man vill så mycket, men man glömmer bort andra saker som man lovat.

Inga kommentarer: