Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 14 januari 2013

Perversa läggning

Ja, jag har ju lite olika perversa läggningar, så som att jag måste Prova allting, Try-sexuell kallar jag det.
Å sen har jag den här lilla läggningen att jag måste ut & gå när de är svinkallt ute, ju kallare dessto bättre. I helgen va jag ute & gick 3 gånger på en å samma dag. De va ju trotsallt 22-23 grader kallt. Men bara känslan av att klä på sej massa massa kläder & bege sej ut, känna kylan bita tag i kinderna & andedräkten är som ett moln runt huvudet på en är underbar. Man blir så pigg efteråt när man kommer ín i värmen.

På Lördag va jag inte bara ute & promenerade i kylan, jag träffade även Lilleman & Tommy för en tidig middag & sen tog vi en fika innan vi skilldes åt. Lilleman va trött & väldigt tyst faktiskt, man blev rakt orolig, men de visade sej att de bleve sent i säng å tidigt upp, han sov hos en kompis. Då kan de ju lätt bli lite för lite sömn, de vet man ju själv.

Igår kände jag att de bleve lite för mycket promenader i kylan. Fogarna gjorde ont & fot/handlederna värkte. Så de blev bara soffläge med massa ljus & en brasa tänd. Så skönt så, synd bara att de inte va mycket på Tv.n som man kunde titta på. Varken jag eller karln är sånna som tycker om att titta på film direkt,blir fort rastlös & så, så då passar de bättre med sånna där SitComs bara. Men vi fick nöja oss med skidåkning å Manetfiske i Thailand. Men senare på dagen blev de ju iaf Vem vet mest? Så då fördrev vi tiden med de, innan vi skulle iväg på middag.

Sen lite godis & sen sängen. Tänkte skriva att Söndagen spenderades i Ryggläge, men med tanke på vad rubriken säger, så kan de ju tolkas en aningens fel. Har mest bara legat känns oxå väldigt fel.
Så jag vet inte vad jag ska sammanfatta helgen med för ord egentligen, men lugn & kall kan man ju säga iaf.

ses

Inga kommentarer: