Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 9 januari 2013

Här igen

Ja jisses, dagarna bara flyger iväg nu för tiden tycker jag. Ändå går jag bara hemma mest hele tiden.

Men de rullar på, de enda som inte rullar är väl bilen, den faan har sagt upp sej med omedelbar verkan. Så ni som har funderingar på om jag kört bort körkortet kan andas ut, de har jag inte, de är bara bilen som har tagit en timeout från livet just nu. Så mitt liv har faktiskt rasat lite, klarar mej ju inte utan bil eller jo, jag bor ju i Stan & kan gå dit jag ska, men jag tog ju inte körkort så att jag ska gå dit jag vill, tog ju körkortet för att jag ska köra dit jag vill. Men de är ju som med allting annat i livet, de ska jävlas va ett.

Jul & Nyår har passerat oxå, haft de väldigt mysigt!! Lilleman har varit hos oss nästan hele tiden.
Firade Lillejulafton hos mamma å pappa dagen före Julafton, med paket, mat & jultomte.
Julafton skjutsade jag Lilleman till farmor & farfar, sen kom mamma å pappa på julmiddag hos oss, sen begav vi oss upp till Hagvägen & myste där.
Nyår passerade ganska lugnt oxå, massa folk, massa mat & massa ljuslyktor som skickades upp i luften.

Annars har de väl inte hänt så mycket, jag gör mina fadäser lite titt som tätt.

Men nu ska jag förbereda middagen som idag blir Julmustkyckling, ha ni hört na värre?!? Men de lät så spännande/äckligt så jag måste bara prova....är man Trysexuell så är man.


ses

Inga kommentarer: