Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 15 oktober 2008

Ny här

Nu har även jag hittat hit.
Här kommer jag tillbringa massa tid ett tag framöver,tills jag blir less & försvinner härifrån. Men jag kan lika gärna komma tillbaka efter ett halv år igen. Är ju Periodare dvs jag går in för nåt till 100% sen lessnar jag efter en stund,för att senare ta upp tråden där jag lämnade den. Sån är jag.
Har inte riktigt kommit på hur allt funkar här,men de löser sej.

Idag ska jag till S-vall med min svåger Per & hans Bihang Matilda. Goa människor de där.
Ska inte handla nåt idag,har jag sagt,men de återstår att se innan dagen är slut. Kan lika gärna komma hem med soffan Karlstad & bokhyllan nisse`=) eller nåt annat praktiska så som ett par skor,några tröjor kanske slänger med 3 par skor till..

Näe nu ska jag ta på mej några kläder & dra iväg...

Inga kommentarer: