Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 31 oktober 2008

Glad

De va en seg & snorig natt som jag plågade mej igenom när jag jobbade,men vid 04.30 blev livet lite mer glatt. Dagens tidning kommer nämligen vid den tiden på dygnet,eller den kommer vid kvart i 4 men då orkade vi inte gå ut & hämta den,dessutom va de en deckarserie som gick just då,de står ju iaf aldrig nåt av värde i den ansåg vi. Men idag gjorde de det,de stog nämligen om mej, Jag hade fått Dagens ros i tidningen. Blev lite paff,de hade jag då rakt inte väntat mej. Men kul va de. Blev så lycklig. De känns bra att kunna göra nåt som i mina ögon inte betyder nåt,men i andras ögon betyder mycket. Tack familjen Ekström/fah´len för dom fina orden. Kramar till er alla.

Annars så är jag dyngtrött ikväll sovit som en kratta. Jävla förskylning. Ska iväg om några minuter igen för att jobba tills imorgon. Men vad gör man inte för pengarna.
I helgen blir de väl lugna puckar tror jag. Ska iväg på tupperwareparty på söndag. Annars så vet jag inte.
Erik ville åka fyrhjuling oxå så de kanske blir en sväng med den med.
Näe nu har jag då rakt ingen tid övers till att sitta här mera för detta dygn.
Åter imorgon.
Roger över Roger ut.

Inga kommentarer: