Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 30 oktober 2008

Trött

Har sovit så dåligt inatt,de få timmar jag sov. Kom inte i säng förrän vid 2-tiden & vid 5 vaknade Erik.
Han har sovit utan blöja 2 nätter nu. Så duktig,han ropar när han är nödig. Nackdelen är ju att han ropar på mej & inte på Tommy.
Kan tilläggas att han själv vill sova utan blöja,de är inget vi tvingat på han. "Jag sova nakenfis" säger han. Visst fine for me.

Har varit riktigt produktiv till morronen..betalt alla räkningar,eldat,läst tidningen,ätit frulle,lämnat Erik på dagis & har åter hamnat här vid datorn. Ska dra mej till sängs nu.
Är så trött så ögonen går i kors.
Jobbar natt inatt.

Är så less på förskylningen jag fått. Hostar & kraxar,ont i halsen & små ont i huvudet. Vill bara att de ska bryta ut så de går över nån gång. Är inte så sjuk så att jag måste vara hemma,men ändå när jag gör nåt flåsar jag värre än en valross på torra land.
Skulle ha tränat igår men de gick inte. Gick 10 steg i trappen våran & fick hjärtinfarkt & andnöd.
Fort jag blir sjuk så sätter de sej alltid på luftrören,får mycket slem & jätte svårt att andas. Känns som om de är nån som sitter på bröstkorgen på mej.
Trodde att krupp försvann när man va liten Men jag har typ samma symptom som de även i vuxen ålder. Men nu behöver jag inte åka in på akuten varje gång jag blir förskyld som jag fick göra när jag va liten.

Näe en kall & skön säng verkar hägrande just nu. Mina 2 som håller sängen varm är ju endra på jobb eller dagis. Har hela sängen för mej själv. Kan ju säga att den dubbelsäng inte är någon konst att fylla för mej.Brer ut mej som flytande margarin en het sommar dag. Även när vi är 3 i sängen. Alltså jag,min son & min sambo. Min sambo har inte många cm att sova på per natt. Jag & Erik bråkar om störst plats i sängen =)

Näe...sov gott eller för den som vill God morgon..

Inga kommentarer: