Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 14 mars 2012

bläää

De är verkligen lugnt på Bloggfronten från min sida just nu. Jag hinner helt enkelt inte med mej.

Har kommit fram till att jag är en Hora iaf, en JobbHora. Tar de jobb jag får, tjänar dåligt & tar de jobb som ingen annan vill ha. Jag gör nåt jag egentligen inte vill göra, men har inget annat val än att göra de, jag måste ju överleva.
Jag har iaf sökt nytt jobb, men vart säger jag inte. Ska på Interjuv om några månader. Tänker inte ha några som hellst förhoppningar, men tänker göra mitt bästa för att få de.
Jag mår inge bra att vara på ett ställe jag inte trivs på...

Ja annars då. I Söndags åkte jag på natt jobb, 2 nätter, va på Hotellet kvart i 6 imorse, fick åka hem 10, när jobbet ringde & de va kris. Så snäll som man är tackade jag Ja.
Försökte sova några timmar för att sen hämta lilleman på dagis. Så länge sen jag kramats med honom. Nu har jag lämnat honom hos sin farmor & farfar. Själv ska jag på jobbet igen då. Nästan så jag hoppas att jag får en natt till, behöver pengar nu.
I helgen ska jag ju ha Lilleman så då kan jag ju inte jobba nåt.

Näe, nu orkar jag inte skriva nåt mer. Känner mej så oinspirerad till att göra nåt så de finns inte.

ses

Inga kommentarer: