Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 19 mars 2012

Min Värld VS Riktiga Världen

Ibland brukar jag stänga in mej i min egen Värld, där ingen annan får vara förutom jag då såklart. I min värld finns inga farliga saker, inget gör ont, allt är kul & man kan äta hur mycket choklad som hellst utan att vare sej gå upp i vikt eller få magkatarr.
Idag va jag på Gymmet igen, när jag stog där på Löpbandet & svettades livet ur mej, så hamnade jag i min värld. Där sprang jag på en grusväg, Sommar, Brunbrända ben & inget daller. Inte i närheten av nån hjärtinfarkt eller kramp i låret. Allt går lätt, inte ens flugorna/bromsarna stör mej. 6.4 km/H i den farten flyger jag fram över grusvägen...Men inte va de i min Värld den där smärtan i låret skulle komma.
Rycks snabbt ut ur min värld & hamnar i den verkliga världen.... Med kramp i Låret. Famlar efter Nödstoppen, när de tog stopp så hade jag redan hoppat av det där livsfarliga bandet & försökte stretcha bort krampen.
När de väl släppt så fortsatte jag med att träna armar & rygg istället. Men passade mej för att hamna i Min Värld igen, den kan tydligen göra lite ont.

Vad kan jag berätta mer då....
I Fredags va Lilleman här, han sov över & vaknade 05.45. Jag som inte kunde sova utan tittade på klockan sista gången 02.15 va en aningens trött.
Packade i ordning oss & inväntade brorsan. Vi skulle till Graninge för att fiska.
Så grymt härligt att vara ute & åka skoter, fiska, grilla & bara vara en dag. Va helt knäckt när vi väl kom hem. Lämnade Lilleman hos pappa sin. Sen blev de lite psykologsnack innan jag for hem för att tydligen däcka i soffan. Va inte min tanke att göra de, inte en Lördagkväll iaf. Innan klockan slog 20.30 sov jag. Spiknykter dessutom, så tro inget annat!!!

Idag började jag 6 & slutade 14, sen vet ni ju att jag va på gymmet & nu ska jag ut med grannen på en promenad. Har gett mej den på att tappa minst 10 kg innan sommarn, kanske ett väldigt stort mål, men med vilja våld & vaselin kan de ju gå.
Imorron är de Graningebyn som får se mitt vackra ansikte...

jaja, nu ska jag göra mej klar för nästa drabbning..

ses

Inga kommentarer: