Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 30 mars 2012

Tiden den bara går..

Alltså nu kan de bli lite hur som hellst här med inläggen, de är liksom ändrat här. Ser inte ut som förut, inget är som förut faktiskt. Så nu ska man lära sej nåt nytt igen, inte min starka sida.

Idag är jag galet trött!!! Lilleman har sovit här i natt, han vaknade halv 2 & hostade som en galning.
Han är förskyld så jag är hemma med honom idag, igår va han med sin farfar tills jag slutade jobbet.
Innan han skulle sova igår ville han ut på en lite cykeltur, hade ränkat med lite snurrande runt runt gården. Men Lilleman hade tydligen andra tankar & drog iväg Broarna Runt. 3-4 km borde de va iaf. Bra precis 50 min senare va vi tillbaka. Jag va imponerad av honom faktiskt. Inte många 6-åringar nu för tiden som skulle komma på en sån sakt. Nu sitter dom ju mest vid datorn, Tv-spelet eller laddar hem appar till sina Iphones & smartphones. Kanske ska lämna min mobil på dagis oxå, så kanske jag få nån rolig app, vet ju inte hur man gör sånt jag.


Min älskade Lillebror & Lilleman.
Brorsan fyllde år i Tisdags, 27 år. Så där fikade vi, skrattade & surrade. När jag & Lillebror är i samma hus/lgh eller rättare sagt på samma ställe, då är de inte många som får en syl i vädret.
Så Grattis igen älskade bror.
 Annars har de väl inte hänt så mycket märkvärdigt.

Nu ska jag mysa med sjuklingen en stund, sen ska vi åka till Pappa en sväng. Han behöver uppmuntras.

ses

Inga kommentarer: