Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 6 mars 2012

Cm

Nu ha jag glömt skriva Cm-dagbok igen. Sist jag skrev va den 18/1... tror jag.
Nu är Måtten lite,bara lite bättre. Men jag lägger ju inte manken till heller egentligen...
88cm Midja.
114cm Arsel.
34cm Överarm.
64cm Lår.

Jag saknar faktiskt helt energi efter att ha städat 8 timmar på jobbet. Då vill jag bara lägga mej i soffan & sova. Ha ju gått med grannen några svängar, men nu har de blivit lite annat strul som kommit emellan, så då ha de inte gått. Gymmet på jobbet använder jag ganska ofta, men skulle behöva vara där mycket mer egentligen.
Men nu tror jag att jag ska gå en sväng i det fina vädret. Jobbar i natt så därför är jag hemma nu. Kanske jag få lite energi i kroppen till att ta tag i sånna där jobbigare saker.

ses

Inga kommentarer: