Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 29 februari 2012

I´m Back...

Saknat mej?? Säg som de är, era liv har varit helt innehållslösa under den tid jag varit borta...

Jag jobbar & står i. Så jag vet & känner att jag lever. Men dagarna går ju sakta men säkert framåt iaf, vilket är skönt. Vad jag ser fram emot vet jag inte, men bara skönt att dagarna går.
Kanske är de sommarn som jag ser fram emot...

Idag fick vi en ny kodbox på jobbet, ytterligare ett Nr som man måste komma ihåg. Jag som inte kommer ihåg om jag gick på affären eller tog bilen, tar de säkra för de osäkra & går hem, jag hade bilen kvar på parkeringen. Nu ska jag alltså lägga de där Nr i minneskortet oxå, de som redan är så fullt att ett Nr till puttar bort Bankomatkoden & istället tar mitt Gamla mobilnr plats i hjärnan. Har kommit på en smart grej iaf, skriver ner alla siffror i min Almanacka & har den i fickan, skulle jag tappa den, då är mitt liv slut. I den står alla viktiga siffror, koder & allt annat som är personligt, typ när man får hem ett papper som de står: vänligen memorera & sen bränn upp mej.... Lisa läser, memorerar, lägger papperet på ett "säkert ställe", hittar aldrig mer de "säkra stället", ringer & ber om nytt. Men nu har jag då som sagt börjat skriva ner allt sånt. Inte de smartaste stället att förvara de på, men vad gör man?!?! rätt som de är måste jag snärta in på Ellos hemsida för att köpa nåt eller springa in på min ena bank för att föra över pengar till min andra bank. Men jag har tänkt till, jag har bakat in koderna i telefonnr...jag är så smart, för de har ingen i hele Sverige gjort förut.

Men nu ska jag ut & gå med grannen...(med stavar!!! pensionärsvarning.)

ses

Inga kommentarer: