Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 4 april 2012

Tack min son.

Tack älskade son för min näsa som är täppt & rosslet i halsen!!!
Lilleman har varit sjuk i snart en vecka. Jätte hostig,snorig & ont i ryggen.
Idag är han på dagis,få se om han orkar hele dagen eller om jag måste hämta honom.
Själv ska jag jobba natt, 2 nätter på rad bli de. Gråter ej över dessa pengar som bli då.

Alltså de händer ju inte så mycket i mitt liv. De rullar på, fortare än man hinner med ibland.

Påsken bli nog lugn, men ändå inte. De ska ju hinnas med att hälsa på familjer, vänner & så kanske man vill ta de lugnt oxå. Men de ordnar sej nog, på ett eller annat sätt.
Är iaf bjuden på middag både Fredag & Lördag,så de ska bli trevligt.

Nu ska jag hänga tvätt & försöka lista ut livets gåtor.

ses

Inga kommentarer: