Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 13 augusti 2012

Knäckt!!,ilska & dåligt samvete...

Är helt knäckt idag.
Jobbat en hel vecka nu, idag klev jag av, nu ska jag va ledig ända tills Onsdag....yeeeej.
Har så ont i benen, så mycket springande på jobbet nu, en person hade mätt med sin stegräknare 9850 steg & hon jobbar natt. Tänk vi på dagen då, då springs de ännu mer.
Mina ben känns som vedklabbar, hårda & stumma. Inte blev de bättre av att jag fick för mej i ren ilska igår att jag skulle springa när jag hade mina "timmar", jobbade Delad tur, menas 7-12 & 15.30-21.
Egentligen skulle jag hem till mamma för att sova nån timme, käka & åka tillbaka. Men så blev de inte, jag drog på mej träningskläder & begav mej ut i springspåret istället. Nu orkade jag såklart inte springa hele vägen runt, ha för dålig kondis för de. Men i varje uppförsbacke sprang jag de jag orkade, trodde väl att ilskan skulle försvinna, men de enda som hände va att jag fick mjölksyra & hjärtklappning, ilskan fanns kvar ändå. Droppen som fick allt att rinna över kom när jag skulle lämna rapport & gå hem.
Ska jag lämna rapport till nattisarna ska ingen annan lägga sej i. Om var & en sköter sina arbetsuppgifter så bli de inte onödig stress, men nu va de en som inte skötte sin arbetsuppgift, då bli de bara stress & tillslut bli de bara fel.
Hon började gråta & jag fick dåligt samvete, men egentligen ska jag inte ha de, jag sa bara de alla andra velat säga åt henne hele dagen. Inte skrek jag eller svor eller kallade henne alla de saker jag egentligen velat säga, sa de i normal samtalston med en liten twist Rök genom öronen & svara ögon.
Jag är inte en sån där som kan säga saker med ett leende på läpparna, sånna som kan be en dra åt helvete med ett leende på läpparna tycker jag är läskiga. Då vet man inte om de är allvar eller inte...
Jaja, de som är gjort är gjort....Ingen mening med att gräva ner sej, bad om ursäkt idag, mer kan jag inte göra.

När jag kom hem så la jag upp benen i 2 min över soffkanten.
Sen hade jag inte tid nå mer. Har en inre stress igen. Så jag satte en deg (tekakor), körde igång med tvätten, matlagning, vattna blommor....allt allt, jag kan inte slappna av!!!! de bara pirrar i hele kroppen när jag sätter mej, så då måste jag göra nåt igen.
Nu ska jag baka ut kakorna, låta dom jäsa lite till medans jag går över till grannen & se om hon skulle ha hjälp med att färga & slinga håret idag eller nån annan dag.
Lika bra att smida medans kroppen går på högvarv, rätt som de är går den på sparlåga igen.

ses

Inga kommentarer: