Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 3 augusti 2012

Tabbe

Vilken tabbe jag gjorde igår egentligen, hade ju kunnat vara ute i de vackra vädret istället för att stå i köket & steka kött. Idag är de ju skitväder riktigt ute, så less på detta regnande.

Lilleman är hos mej idag oxå. Han har ont, men är ändå bättre säger han. Så de är ju kanonskönt de.
Själv har jag legat konstigt i natt, kan inte tänka mej nåt annat. Värk i nacken & så går de upp mot ena sidan av huvudet. Irriterande är vad de är.
Sen har jag nog fått nån slags allergi, mot vad vet jag inte, men näsan rinner & ögonen kliar hele tiden.
Vi va iaf in till mamma nu på hennes jobb, så hon fixade frukosten åt oss idag. En Leverpastejmacka med smörgåsgurka till Lilleman & en Räkmacka till mej. Sitter nu väldigt nöjd i soffan & funderar på om golven kommer städas av sej själv eller om jag måste göra ett ryck med dammsugaren & golvmoppen. Hade ju hellst sett att de skulle städas av sej själv faktiskt.
Känner att jag måste lägga mej ner en stund, vaknade halv 4 i morse & har inte sovit så mycket sen dess. Undra just om de är fullmåne ute eller om de snart kommer bli de?!?

Kaffe, sen vila lite, sen köra igång snabeldraken. Får middagsgäster idag, såååå kul!!!!

Ska lägga in lite bilder sen oxå. Om jag ids vill säga.

ses

Inga kommentarer: