Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 4 augusti 2012

OS-Ointressant Sport!!

Vet inte jag, men nog är de väl lite väl mycket OS nu förtiden?!?!
Så fruktansvärt less på sport, men ändå bli de att man måste kolla på de, finns ju inget annat att titta på.
Imorse låg vi & tittade på Triathlon, så fruktansvärt ointressant. Kändes som om man tittade på Vasaloppet, de är precis lika ointressant!! Men bara för att vi stängde Tv.n & åkte iväg för att käka frukost/fika med några kompisar så blev de naturligtvis medalj, ett Silver. Hade man stannat kvar & tittat en kvart till ungefär, så hade man ju sett rysaren, där de fattades 9 Tusendelar från att vi fått ett Guld. Men alltid lätt att vara efterklok.
Nu tittar jag på 100 M Herrar. Mest för att se deras muskulösa kroppar i dessa tajta trikåer som inte lämnar nåt åt fantasin. Fort springer dom iaf, man undrar över vad dom har bråttom till egentligen.
Men 4 medaljer har vi nu, få se om de bli nå mer. De är ju bara skador nu för tiden.
Håkan Dahlbys Silver tycker jag va mäktigt. De tittade jag faktiskt på, inte för att han hade tajta trikåer & stålrumpa, utan för att jag tycker att de är intressant att skjuta sönder saker. Brorsan & jag brukade åka ut i skogen & så kastade han flaskor,freesbee & andra saker, sen sköt jag sönder dom. Men jag är nog inte i samma OS-klass som Dahby & Co. Med tanke på att vi kunde använda en & samma flaska i flera omgångar, skyller på att brorsan kastar dåligt!!!

Väntar på att snart få åka på jobbet. Hör & häpna, jag tog självmant på mej att jobba helg. Tycker inte om att jobba helg, varför ska man jobba när alla andra är ledig?!?! så känner jag. Men jag jobbar nästa helg oxå, känner att jag lika gärna kan jobba, annars så sover man bort helgen eller ligger bakis i soffan. Känns så onödigt!!!
Behöver dra ner på mitt drickande en smula, festa nästan varje helg är inte bra för kroppen känner jag. Så nu få de bli lite jobb istället, då kanske jag får råd till att klippa mej nån dag oxå.

Näe, nu har jag inte tid längre. Tanka bilen & åka iväg kanske?!?!




ses

Inga kommentarer: