Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 6 augusti 2012

NJUTER!!!!!!

Efter en heldag på jobbet med bara några timmars sömn under ögonlocken sitter jag nu i soffan med en kopp kaffe, en skål med glass toppat med Varma HJORTRON. De finns inget som slår de!!!
Varma Hallon funkar oxå, men de är inte som Hjortron.
Tur att pappa är en människa som tycker om att gå i skogen. Själv gillar jag inte att gå i skogen.
Man får spindelväv i ansiktet, stukar fötterna på stubbar & snubblar över stenar. Djuren som är i skogen är jag inte rädd för. Dom är mer rädd för mej än jag är för dom!!! Som jag lever om i skogen är de inte en enda levande varelse som vågar komma i närheten av mej. Jag svär, sjunger & snubblar mej fram. Men Okej, kommer de fram en Björn eller en Älg framför mej är de ju såklart jag som skiter knäck i spiralform, jag är ju inte mer än människa.
Så jag tycker arbetsfördelningen är alldelens perfekt!! Pappa plockar, Lisa äter.






Men nu saknar jag mitt hjärtegull!!!

Inga kommentarer: