Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 18 augusti 2011

Idag har jag Dejtat Nordeabanken en timme. Min persoliga bankman verkar bra, men jag fattar verkligen ingenting av vad han pratade om. De va Pensionssparande, aktier, fonder,husdjur ,barn, civilstånd, sexuella läggning, fil eller mjölk till frukost..okej,de där sista grejjerna poppade väl upp i huvudet under samtalets gång, man måste ju veta vad jag ska bjuda honom på för frukost imorronbitti innan han skyndar ner på sitt jobb & jag står med dammvippan i ena handen, dammsugaren i den andra, huckle på huvudet & förkläde runt midjan. Våra 6 ungar springer runt helt perfekt klädda & inget som hellst snor runt näsan.
Okej.fantasin skenar en aning...eller är de så att jag är lite desperat?!? Nja tror mest på att fantasin skenar.

Förutom att jag har bra fantasi,så mår jag bra. Problem med en höft bara. Benet somnar & gör fruktansvärt ont. Ligger jag ner & har benet rakt så känns de som om de ska hoppa ur led.
Skulle inte bli förvånad om jag få göra en höftOp innan jag ens fyllt 30. Då bli jag ju lika orörlig som alla andra höftledsOp personer. Jag som gillar att vara vig,jag tar inte så stor plats då..

Annars så är de väl samma sak som händer i mitt liv sen förra inlägget & inlägget innan de o.s.v. Jobbar,sover,äter,jobbar,sover äter,sover,äter,jobbar.....

Men nu har jag inget mer att komma med. Ses

Inga kommentarer: