Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 24 augusti 2011

Veckan som gått..

Ja, nu har de nästan gått en vecka sen jag skrev här sist. De är värst vad tiden går.
Allt har väl börjat gå till de normala nu, folket jobbar,barnen är på dagis/skola & Lisa jobbar alla helger när alla andra är lediga.
I Lördags hade jag sett fram emot en Kväll på HanssonsLoge, men de slutade i sängen halv 10. Mådde bra hele dagen, jag hade ju varit chaffis. Pigg & allert va jag, om man säger som så, de som va bakis hade nog kallat mej en Pain in the Ass. Men är man nångång pigg en Lördagdag tycker jag hele världen ska få höra de & dessutom är de roligt att reta dom som är bakis. Så länge de inte drabbar mej!!!
Men iaf, höften kändes helt OKej,lite ont,men jag tänkte att om jag bara tar de lugnt så kommer de säkert att gå bra att dansa några danser iaf. Sprättade första UrbanJungel halv 5 & den andre vid 6-tiden. Sen fick jag så ont i magen så jag kunde inte gå. Låg i soffan med Frossa & mådde allmänt dåligt. Provade lite olika meduciner för magen, men inget gjorde att de onda försvann,så tillslut klädde jag av mej & somnade i sängen.
Så helgen har varit skittråkig. Jag jobbade Söndagnatt iaf, vilket gick som hejsan.
Måndag em hämtade jag lilleman på dagis & så stannade jag kvar i Björkå tills Tommy kom hem. Vi byggde med lego & myste framför nån film å lite sånna saker.
Igår fick jag för mej att ta tag i mina kärleks handtag. IDag sitter jag i soffan med träningsvärk i hele kroppen. 4.5km gågging,men de va grymt skönt att komma ut en sväng. Ska försöka göra samma sak idag oxå. De går inte längre att man ska gå med värk i kroppen & känna sej trött & slö. Så nu hoppas jag att man kan ha iaf lite kraktär så att jag iaf går 3 dagar i veckan. Eller gågga. För tillslut kommer jag att kunna enbart jogga & sen börja springa,de är ju de som är mitt mål. Men eftersom jag har så bråttom med allt & vill ha resultat samma dag så lär jag lessna, eller plåga kroppen tills jag kommer ligga som en blöt fläck i elljusspåret.

Jaja, nu har jag inte tid nå mer...
ses

Inga kommentarer: