Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 1 augusti 2011

Slut..

Ja,nu är de slut på långledigheten, 7 dagar har gått så fort så fort.
Har väl inte gjort så mycket,försökt umgås med lilleman så mycket som möjligt är väl de som hägrat.
En & annan festlighet har jag oxå hunnit med. Närmare bestämt 3 st, känns i kroppen nu faktiskt.
Men nu är de slut på sånt, nu jobbar jag 6 nätter på 8 dagar. Inget jag ser fram emot nu,men de är väl för att jag varit ledig så pass länge som jag varit.

Så kan jag hälsa Ann välkommen tillbaka till dårhuset =) har saknat dej...

Näe men de va en snabb uppdatering av min ledighet,få se om jag hinner skriva nåt på några dagar. Har en massa måsten att göra oxå emellan. Som att kontakta banken, fixa å dona andra saker som blir satt åt sidan när man inte orkar ta itu med nu.

Men nu ska jag trycka i mej nån mat,sen är de jobbet som väntar.

ses

Inga kommentarer: