Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 10 augusti 2011

Väskrensning..

Men då tar va väl & gör en väskrensning igen, börjar få ont i nacken av allt rat.

* Ett stycke nycklar med Bla bilnyckel, 2 lgh nycklar, garagenycklar & 3(???) husnycklar.
* Mobilladdaren.
* 3 snusdosor. En portion,2 lös.
* Mobilladdare.
* Börs.
* Almanacka.
* Zantac brus.
* Alcogel.
* Apelsinfestis
* Puder
* Försvarets hudsalva...eller Tass salva som den oxå kallas.
* Etui med OB.
* Compeed.
* Resorb.
* Bläckpenna.
* Puderborste
* Mascara.
Detta va från de första facket.. finns 2 till.
* Smink till förbannelse. Orkar inte skriva allt. Men skulle du hamna på en fest & är osminkad så skulle du inte ha några som helst problem att se ut som en Clown efter du gått igenom min väska.
* Partytelefonen.
* Tändare
* Tuggummi
* Nässpray.
De va de andra facket de.. de va lite mindre än de förra facket.
* Ballerinasockar...ni vet sockar ni kan ha i ballerinaskor utan att dom syns.
* Läppstift.
* Ciggpaket...opsss.
* 4 pack ögonskugga
* Nagelfil
* Röd bläckpänna
* Bricanyl
* 4 lösa tuggummin
* Lillemans tuggummi
De va de tredje facket. Då är de bara 2 små fack kvar.
* Ett rör Treo.
* En karta sömntabletter
* 1 alvedon
* Dexofen.
De sista facket
* Papper
* Nagellack
* 1 par örhängen
Nu är de bara 2 ytterfack kvar
* 1 sykitt
* En kajal med vit & svart ände
* Läppglans
Fack 2
* En jobbarnyckel

Så där då va väskan genomsökt. Ett under att man inte hittar ett barn där i eller en elefant, synd att min inte kunde hitta En miljon istället eller så...

Annars är livet lugnt. Ont i hela kroppen idag har jag iaf. Gått på stan med mamma & Lilleman. Gick in på Guldaffären eller va de heter där man köpter smycken. Mamma ska smälta ner mormor & morfars vigselringar & dessutom hennes gammelmorfars ringar. Sen ska de bli ringar åt oss istället. Mamma ska ha 4 st Safirer i sin. Symboliserar hennes familj, Dvs Pappa, mamma, jag & brorsan. Jag ska ha en platt ganska tjock ring med mitt & Lillemans stjärntecken i & dessutom ska de stå FAMILJ på motsatt sida. Blir nog ganska fina ringar när dom är klara.
Sen åkte Lilleman buss med mormor hem till Graninge. Så jag ska snart hämta honom.
Imorron har jag inget planerat än iaf. Men de brukar bli fullt upp ändå. Tvätta ska jag göra iaf, nu när man har jobbat som jag gjort sista veckan så bli de lätt satt åt sidan sånna där saker. Men nu ska kläderna lukta Jordgubb/Lilja istället för Alcogel & skit.

Jaja
Ses

Inga kommentarer: