Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 11 augusti 2011

Kläder..

Kanske ska ha en sån där genomgång som jag hade igår,fast den här gången kollar vi igenom garderoberna,byrån & golvet!? De vore nåt de va, ha ni problem med att sova efter halva inlägget, då ha ni svåra sovrubbningar. Näe,jag ska verkligen inte tråka ut er med alla mina kläder & skor. De räcker med att dom tråkar ut mej!!
Vill ju inte tappa min lilla skara läsare som jag har faktiskt.
En kollega ville att jag skulle ta med alla mina avdankade kläder på jobbet så skulle hon ta rätt på dom sen, vilket jag gladerligen gör. Vet bara inte i vilken ände jag ska börja. Så mycket kläder är de.
Tvättstugan har jag idag, kom hem från en fika på stan med Lilleman & Tommy, stressade in för att upptäcka att de inte fanns nån tvättnyckel i lgh. Den hade Emma tagit med sej på jobbet. Den gjorde väl större nytta i hennes väska inlåst i värdeskåpet än här hemma på bänken där den ska vara tyckte hon. Men nu har jag fått den så nu går tvättmaskinerna för fullt.


Idag har jag även fått mina 6 veckors jobbarnätter, 15 nätter kommer jag hinna med. Såklart va de mest helger den här gången oxå. Men men, nu är de ju nästan slut på allt roligt som händer under sommarn, så då gör de väl inte så mycket att jag måste jobba. Känns som om jag kan de här med kroglivet nu. Man sitter hemma hos nån & dricker, går på krogen, tar en öl, hamnar i bråk & sen går man hem. De har jag fått nog av nu känner jag. Så då kan jag ju passa på att samla lite vuxenpoäng genom att jobba lite då istället.

Tro jag ska ta mej en dusch så jag få upp värmen lite. Fryser om armarna idag av nån konstig anledning.

ses

1 kommentar:

Ann sa...

Tjenare...Roligt att du fått 10 mån natt..hoppas det blir nåt med mig. Ska nån vara ledig. Nästa helg kommer jag tillbaka..vare sig man vill eller inte..Ann