Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

fredag 24 juni 2011

-20

Nu finns de 20kg mindre Lisa i Världen. Är sjukt nöjd med mej själv. Nu ska jag bara försöka hitta åt muskler oxå.
Jaja,nog med skryt nu...
Har gjort 2 nätter,bara en kvar. Gått bra att jobba, men jag är less. Kommit fram till att de är just Nattjobbet jag är less. Jag få ju inget liv känns de som. Sover när de andra är vakna & jobbar när de andra sover. Näe dax att hitta nå annat att göra på dagarna. Få in lite rutiner både när de gäller mat,sovning & allt egentligen i mitt liv.
Men idag är de Midsommarafton & den ska spenderas med goda vänner. Lite grillning & sen drar jag vidare på jobbet. Där ska jag spendera natten med GullePaula, så lite tröst är de iaf.
Imorron är de Junsele som gäller. Få hoppas att de inte regnar. Ska se Brolle...

Näe man kanske ska försöka lura en lite stund till,men jag misstänker att de är lönlöst att göra de. Är inte ens trött längre...

Glad midsommar mina vänner.

ses

Inga kommentarer: