Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 25 juni 2011

Inte bra

De här är inte bra, jag måste sova mer,men de går inte. Under dom här 3 jobbnätterna har jag bara sovit mellan 3-4 timmar på dagen,sen varit vaken hela natten. Inte ens på natten kan jag blunda några minuter. Fast jag är trött. Frustrerande är de.
Sömnen är så fruktansvärt viktig för mej,eftersom jag så lätt tappar fokus på de jag gör. Stackars Hasse har haft de han gjort de 2 första nätterna han jobbade med mej. Om jag är flummig & ofokuserad i vanliga fall så har jag varit extrem dessa 2 nätter. Drabbades av panik när vi va inne hos en gubbe,jag kunde inte hitta hans ena ben....han är inte amputerad. Men hur mycket jag än tittade kunde jag inte hitta åt de. Hasse undrade va jag letade efter. Jag svarade Hans ena ben,har dom amputerat honom från ena dagen till en annan eller?? Han bara ruskade på huvudet & visade att karln visst hade 2 ben,han hade de bara uppdraget mot kroppen,som han alltid brukar ha...
Massa sånna knepigheter ha de blivit under dessa 3 nätter.
Så slutsatsen av detta är: Mer sömn åt Lisa,annars så kommer de här att braka åt helvete!!

Nu ska jag göra mej iordning för en kväll i Junsele.
ses

Inga kommentarer: