Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 20 juni 2011

Hallå ja...

Ja nu är jag här igen. Lite glest mellan inläggen just nu. Har väl inte så mycket roligt att skriva om egentligen. Dagarna går & den här veckan börjar jag mitt Sommarschema på Graningebyn. Så Adjö Midsommarafton...Har tagit på mej massa extranätter oxå,så man lär ju inte se mej i första taget ute på stan eller krogen. Min sommar kommer gå åt till att sova,jobba,sova,kanske äta en skvätt nångång & sova,jobba etc etc.
Men de bli ju pengar iaf,de gråter man ju inte över. Lilleman har bestämt att nästa sommar ska vi till Legoland,vilket jag tyckte lät väldigt roligt. Så nu är de bara till att spara då. Den här sommaren packar jag in Lilleman & Miriam i bilen & beger mej till Lycksele en sväng. När de blir vet jag inte,men förhoppningsvis innan djuren har gått i ide.
Helgen som va,så va jag nykter,iaf på Fredagen. Lördagen så satt jag med grannarna & delade på en Vinare. Väldigt trevligt va de iaf. Blev inte ens full... Skönt med en nykter helg,de har väl inte hänt sen jag separerade tror jag... eller jo,nån helg har de väl blivit,men dom är få & kan nog räknas på mina 2 händer.
Min Mage har pajjat Big Time nu. Länge sen jag mådde så här dåligt faktiskt. Men de är ju självförvållat. Bara att få in några matrutiner,sovrutiner & mindre kaffe,läsk,alkohol & stressa mindre. De är ju inte så Bara,men de kan ju gå.
IDag är iaf Lilleman hos mej. Han ska på sjukhuset idag för att ta nya prover & vikten ska oxå tas. Få hoppas proverna är som dom ska så han slipper tabletter & sånna saker. Men är dom inte som dom ska är de ju bara att börja medicinera. Va meningen att vi skulle gå på Risön sen,men de är ju inge bra väder & så må ju inte jag så bra heller,så vi få se vad vi gör istället.
Imorron är de Grillfest på dagis & så har barna gjort en Teater oxå,ska bli så kul...

ses

Inga kommentarer: