Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 22 juni 2011

Typiskt

Ikväll går jag på mina 3 nätter av jobb...eller helvete om man vill kalla de så. För nu börjar jag tappa sugen rikgit mycket på att jobba där. Inga som hellst problem med varken arbetskollegorna eller arbetet,men att jobba natt & allt städ. Börjar tära på kroppen nu känner jag. Så få jag som jag vill så är de sista sommaren där i Graningebyns lokaler. Men de är ju bara om jag få som jag vill.
Planderade på att ta en sovmorron idag,har ju aldrig haft problem med att ta de förut,igår sov jag ju till 11. Men idag när jag faktiskt helt lagligt fick sova,då vaknar jag 9 & är superpigg. Hur gick de till som?? Så jag har diskat,dammsugat,skurat & lagt kött i marinad som ska ätas på Fredag innan jobbet. Få hoppas på bra väder,annars få jag steka köttet inne istället. Men de bli ju inte samma sak faktist.
Nu ska jag ner på systemet & sen handla lite mat. Sen försöka vila lite,annars kommer jag inte orka jobba dessa nätter. Få hoppas man jobbar med nån vettig iaf.

ses

Inga kommentarer: