Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 28 juni 2011

Fullt upp..

Den här veckan är fullspäckad med saker som ska göras.
Mån: 20.15-7.15 Graningebyns nattuggla
Tis: Sova...upptäckte att de luktade avgaser i mitt rum,jag somnade gott av dom. Älskade Jane fyller 30 hela år. Åka till henne vid 17 för att gratta henne & planera lite lekar. 20.15-7.15 Graningebyns nattuggla.
Ons. Sova...förhoppningsvis inte upptäcka att rummet luktar avgaser & dessutom få sova längre än till 13. Tvättstuga för hela slanten,hämta ut några Cd-skivor måste jag oxå göra. 20.15-7.15 Graningebyns nattuggla.
Tors. Sova,inte allt för länge,måste vända tillbaka dygnet. Hämta Lilleman 15 på dagis & sen in till stan igen. Meka lite Ford,eller rättare sagt min underbara föredetta Sambo ska göra de, som tack ska jag klippa dom.Tidigt kväll,eller kanske en promenix innan sängen kallar.
Fre. Lilleman kommer tidigt. Göra oss klar för en 30-års fest,med lekarna jag knopat ihop.
Lör. SOVA hela dagen. 20.15-7.15 Graningebyns nattuggla.

Sen börjar vi om igen på Måndag. Härliga tider, pengar rullar in,de går bra nu....
Som sagt så händer de inte mycket i mitt liv just nu. Jobba,sova,jobba typ.
Men i Lördags blev de en sväng till Junsele på kvällen. De måste ha varit väldigt intressant eftersom jag somnade i bilen & vaknade hemma. Låg väldigt bekvämt i framsätet,tur de inte va många i bilen,för mina långa ben tar upp stor plats.
Midsommarafton grillades de. Men först gatt de panik inhandlas en grill. Brukar bli så om grillen stått ute i 4 år,rätt som de är om man tar i den så ramlar benen lös & man upptäcker ett stoooort hål under grillen. Alla festade & hade kul,jag suktade & hoppades på att dom skulle ringa från jobbet & säga att allt va ett skämt,att jag inte alls behövde jobba nåt. Men mina förhoppningar gick inte in & jag åkte på jobbet för att käka fruktsallad med Paula istället.

Nu ska jag ringa lite telesamtal & sen bege mej till Jane.
Stort Grattis Gumman på din dag.

ses

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack Lisa du är en klippa=) ses på fredag=)