Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 9 juni 2011

Varmt

Usch va varmt de är. Gillar verkligen inte denna värme som är. Jag mår helt enkelt skit när de är så här varmt. Inte bli de bättre av att jag är tjej & de är just den tiden i månaden,så idag är andra dagen som jag käkar värktabletter bara för att jag ska kunna stå upp. Gick & la mej innan halv 10 igårkväll & sov till 9 i morse förutom att jag va upp vid 2 när jag inte visste om jag skulle kräkas eller kissa. Så ont hade jag.
Hela förmiddan igår spenderade jag i Ö-vik. Va chaffis till Alex som skulle skriva upp,hon klarade det. Så nu är de bara uppkörningen kvar.
Köpte en Rosa klänning på Gina & ett grå/silver färgat linne på HM. Behöver nya kläder nu, sommarkläderna jag hade förra sommaren är bara såååååå ute... eller egentligen har dom blivit för stora. Helt plötsligt kan jag köpa kläder i M,ja inte nederdelar då,men överdelar. Jag gråter Inte över de.
Eftermiddagen så färgade jag Emmas hår & hon blekte mitt. De va typ de jag orkade göra,
Lämnade kak/bullbeställningen oxå,så nu har man lite pengar som ska läggas undan. Har stora planer på att göra en ny tatuering inom en snar framtid.
Idag vet jag inte vad som händer,blir en innedag iaf. Fast jag skulle behöva ge mej ut i värmen en sväng,fast jag kanske hinner med de oxå. Dagen har knappt börjat enligt mej.
Har iaf pratat med min Faster,vi träffas nästan aldrig & pratar i telen kanske vi gör en gång om året...men då kan vi surra i flera timmar istället. Men idag blev de en snabbis,så vem vet,vi kanske pratar igen om några månader.

De här va inge roligt inlägg,precis lika som jag känner mej. Tråkig,äcklig & deppad. Jaja,de bli väl bätttre med tiden.

ses

Inga kommentarer: