Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 22 februari 2012

02.20

-Maaaammmmaaaa!!!
Gaaahh, Lilleman har sovit så bra här så man har blivit bortskämd. Men i natt ropade han.
Sen va de rätt kört att sova faktiskt. Han hade mardrömmar stackarn.
Så när väckaren ringde så va jag dödare än allt död. Ville inte alls stiga upp, inte lilleman heller, från en början vill säga, sen blev de fart på honom.
Gjorde oss klar & gick på Hotellet.
Pappa & mamma hämtade lilleman vid 9, sen va de fullfart som gällde på jobbet.
När jag slutat kom pappa med Lilleman & sen kom brorsan för att hjälpa mej med bilen. Den vill ju som sagt inte starta. Brorsan provade att starta den, men inget hände.
-Vi åker på Statoil & tankar en reservdunk!!
-Aldrig!!! tanklampan har inte lyst,vilket betyder att de inte är soppatorsk!!!!!
-Nu åker vi.
När vi kommer tillbaka hällar vi i bensinen & bilen startar. Snacka Stora Looser märket i pannan på mej. Men hyffsat billig "lagning" blev de ju... Hade ju kunnat vara Sportlovspackningen, banankontakten eller Generatorras. Eller nåt sånt... Men som sagt, de va de ju inte.
Har blandat in halva Sollefteå i detta, frågat alla vad de kan va för fel.... Så nästa gång ska jag bara gå till Macken, tanka reservdunk & sen hålla käften.

Nu ska jag duscha, dricka lite te & sen sova. Så trött så trött.
Imorron är de jobb 6-14 sen gymmet till 15.30 sen få jag inte va där längre, de är bokat...

ses

Inga kommentarer: