Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 11 februari 2012

Lilleman The Filosof..

-Om de bara fanns is, då skulle vi bara få äta Iskuber & äckliga Sardiner...
Jo, han kan filosofera han..

Har varit med Grabbarna Stattin idag. Åkt skriller. Räknade ut att de va 16 år sen sist.
Då åkte jag i Graninge, vid min gamla skola, en sen kväll. Gjorde en piruett & kaskad spydde.
Då la jag skridskorna på hyllan & ängnade mej åt andra roligheter istället. Tänker aldrig mer kaskad spy bara för en piruett.... Händer ju även nu att jag kaskad spyr, men de beror ju på andra saker.
Men å andra sidan kan man inte anklaga mej för att jag åkt mycket idag. Värmde mest upp Sargen. Med för små skridskor & som sagt 16 år sen så gjorde de mest ont i fötterna. Men lite åkte jag iaf. Roligt va de & jag tror Lilleman hade roligt oxå, båda föräldrarna umgicks med honom. Inte för att vi inte kan umgås, jag har turen att kunna umgås med Tommy utan bråk. De är faktiskt Guld värt!!

Ska häckla min Mobil oxå, när jag liks är i farten. Den mest värdelös Mobil som går att hitta, den har jag. Sony Ericsson xperia MiniPro. Helt fantastiskt vilken värdelös mobilmärke de är.
Den stänger av sej, den tar inte emot laddning, den ansluter inte till internet, den gör ta mej faan ingenting som jag vill. Man hör knappt vad den andra personen säger när man pratar i den.
Sånt kraffs klarar man väl sej utan va???
Färdig gnällt.


Nu ska de vändstekas älg & drickas en öl.
Ses

Inga kommentarer: