Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 7 februari 2012

Dålig dag

Idag är en Överjävligt dålig dag. Känner mej förbannad på allt & alla.
Fräser värre än en varm stekpanna som man häller kallvatten i. Ni vet ju hur de brukar ryka & osa...så prata inte med mej idag, Tack!!
Har redan varit elak mot kassörskan i kassa på Apoteket när jag köpte Nässpray & Ipren.
-Är man gravid ska man inte äta Ipren...
Jag är förhelvet inte gravid!!! Jag är förskyld & har Mensvärk & svälld Pga det!!!
Som om man hårddrar de så va de hon som va otrevlig mot mej,fast hon menade väl.... Men man kan ju tänka sej för lite kanske. Hon kunde ju ha bjude på en Chokladkaka innan iaf. Då kanske jag inte tagit de så hårt & jag sluppit vara otrevlig. Fast idag känns de som om de inte spelar någon roll vad nån säger till mej, jag brinner av direkt ändå.
Röksugen är jag oxå, jag som inte rökt på hur länge som hellst. Men idag skulle jag vilja ha giftpinne. Men jag ska stå emot, tar en snus istället & försöker tänka positiva tankar. Som att Lilleman ska sova här tills imorron, att de snart är Fredag & dans i Junsele, att jag har vänner, nära & kära som jag Älskar.

Nu ska jag Nässpraya mej & sen hämta lilla solen i mitt liv.

ses

Inga kommentarer: