Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 3 juni 2009

Djävulens påhitt.

Vem är de som uppfunnit Nylonstrumpor?? Den personen har ingen aning om hur jävla svårt de är att ta på dessa åt rätt håll. Såklart & naturligtvis så måste ju varenda pensionärsdam använda dessa oxå. Hur fan vet man vad som är bak&fram på dessa??
Man står där tidigt på morronen,med bara en enda tanke i huvudet,nämligen SÄNGEN & försöker ta på dessa jävla kalasbyxor. Man tar på dessa i tron om att dom är åt rätt håll,ända tills man upptäcker att grenen inte sitter där den ska & hälen är uppanpå foten. Av med skiten & vända på byxorna & upp med dom igen,bara för att upptäcka att de blev fel håll igen.
Dessutom ska dom ju vara utan på Blöja,höftskyddsbyxa & stödstrumpor. Det kan ju inte annat än att Jävlas då.
Är de bara jag som har dessa problem med nylonstrumpor??
Är ju så att jag oxå använder dessa saker ibland,kan tilläggas att jag har samma jävla problem då oxå. Man håller upp dom & ser att dom är åt rätt håll,sticker in benen & drar upp dom, bara för att upptäcka att resåren inte täcker arslet & fram hamnar dom strax under hakan. Såklart hamnar hälen uppanpå foten oxå.
Kan man inte bara märka skiten med F & B? Då slipper man ju bli gråhårig i förtid.

Igår hände en läskig grej när jag körde bil oxå. När jag kommit till Graninge så Pingade det till i huvudet på mej & jag såg ögonmask & suddigt. Ni vet när man blundar jätte jätte hårt ett tag så kan man se streck i olika färger & när man öppnar ögonen så är de lite suddigt, så blev de fast jag hade ögonen öppna hela tiden. Blev lite illamående ett tag,men sen gick de över. Konstigt,men lite rädd blev jag allt.

Annars så va natten väldigt lugn på jobbet,de är man inte van vid. Alla har sovit utom jag & Linda. Men de va fruktansvärt skönt att komma hem till sin egna säng. Hade ingen som hellst lust att vakna när väckaren ringde vid 12.30. Fy så trött jag va.

Ska ta & göra nåt vettigt här i huset nu...så man kan mysa med Erik en stund innan sängen kallar både för honom & mej.

Nu är de ju så att jag är lite nyfiken,vill ju gärna veta vilka som läser min blogg (om de finns några som gör de vill säga). Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet.=)

Inga kommentarer: