Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 1 juni 2009

sökes

Sökes:
Bostad UTAN spöken & varmt sovrum.
Är en skötsam (?) 26 årig kvinna.
Säljes:
Ett SPÖKE som har en förkärlek för Trappor.
Gillar att springa upp & ner för dessa.
I natt har jag jobbat. Trött & slut & med en stark längtan efter både frukost & säng körde jag hem från jobbet. Äter frukost i lugn & ro, Facebookar lite & sen masa sej upp för trappen till ett sovrum som hade fått kvicksilvret i termometern att explodera. La mej i sängen & kände ögonlocken bli tyngre & tyngre. Men va fan,de är nån som går i trappen....Jag ropar lite försiktigt på Tommy. Men inte får jag nåt svar inte. Vågar fan inte kliva upp ur sängen. De knarrar & låter i trappen...Önskar mej bort,långt långt bort,men tydligen har jag inte tillräckligt med pengar för att få åka iväg på min "Önsketripp". Är så rädd att jag ringer till Tommy så han kan följa med mej på Toa i telefonen. Somnade inte förrän vid 9 tiden av ren & skär utmattning....
Här vill jag inte bo mera nu,har sagt att de spökar här förut,men de är ingen som lyssnar på mej...
Ska öppna spökhus här i Björkå.
NU ska vi göra pizza....

Inga kommentarer: