Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 9 juni 2009

Ont

Har sovit hela långa dagen,eftersom jag ska jobba inatt. Va ju lite synd att de va fint väder hela dagen då. Men men....
När jag kom på dagis för att ta hem lilleman,så hör jag ett hjärtskärande skrik...de där skriket känner jag igen tänkte jag. Jo,jag hade rätt,de va min lilla son som skrek. Skyndade in genom grinden & möts av en dagisfröken som bär Erik. Tårarna sprutade & snoret rann på honom. De är ju inte lätt att få nåt ur en som bara grinar & ulkar hela tiden. Men tillslut kom de fram att han gjort illa (nu ringer Mathias) självaste "familjelyckan med tillhörande påse".
De gjorde ju såklart ondare när mamma kom ju,då måste man ju ta inte LITE till i grin&skrik väg. Snoret sprutade & tårarna rann.
Så nu är han stolt ägare av en Blåpung & ett skrapsår.
Jag hoppas på att jag får bli farmor nångång iaf.
Stackars liten.

Ett litet citat från Eriks stora ordföråd får avsluta detta inlägg:
"Mamma,pappas bil smutsig,jag måste äta mat hos farmor då....." ooookejj.

Inga kommentarer: