Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 2 juni 2009

Jobb igen

Ja,nu sitter man på jobbet igen då. Den här gången är jag i Graninge & jobbar. Skönt att röra lite på sej så man inte hinner lessna på jobben man har. Jobbar ju på 3 olika ställen,så de gäller att hålla sej uppdaterad på arbetsplatserna.

Ja,annars har de väl inte hänt så mycket de här dagarna. Har ju mest bara sovit & jobbat.

Idag va Jane & barna till oss en sväng. Vilket va riktigt trevligt. Erik & Lova lekte & duschade tillsammans medans dom lekte mamma,pappa,barn med bilarna som Erik har i duschen...
Dom bestämde även att Lova ska sova hos Erik nån helg,får se vilken helg som passar bäst.


Spöket som jag hörde på Måndagsmorronen hälsade på även i morse. Men de konstiga är att de är bara jag som hör det. Har jag hjärnspöken??
Är iaf inget stort Fan av detta spöke som är i vårat hus...Gillar de inte alls om jag ska vara ärlig.
Hade varit bra om han/hon gav fan i att gå i trappen eftersom den knarrar så mycket. Inget roligt att ha hjärtklappning bara för att man ska sova....


NU ska jag jobba vidare.

Inga kommentarer: