Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

lördag 27 juni 2009

Varmt varmt

Här är lite av de saker vi har gjort sen jag sist va här. Jag har jobbat mest,blir ju inte ens förvånad över att de är så fint väder då. Lite tråkigt dock,tycker jag då. De är ju inte så kul att fara på jobbet när de är 30 grader varmt ute. Då vill man ju vara hemma & dricka gott & njuta. I Torsdags va jag i Graninge (eftersom jag jobbade Onsdag & Torsdag) & då kom Boysen dit till momma.
Vi har klippt oss oxå. Boysen vart fina i håret,men jag är så missnöjd över min frisyr att jag önskar de va vinter så jag kunde gömma huvudet i nåt. Den ser helt enkelt fördjävlig ut,särskilt bak. Blev helt enkelt förkort....
Annars så har de väl inte varit så mycket mer som hänt. Vi har svettat oss genom dagar & nätter. Idag så tog vi vårt första dopp,med vi menar jag då förstås Erik & jag. Eftersom jag badade så blev de inga kort taget med min kamera,Tommy har inte fört över sina bilder än. Erik va så duktig,han simmade på sitt egna lilla vis. Han satt på nåt konstigt vis,typ hundsim men sittande. Alla sätt är bra.... De va riktigt varmt i vattnet iaf. Först skulle Erik inte ens kliva ur bilen när vi kom fram,eftersom de inte va rätt badplats. Men så länge jag ser ut som jag gör så vägrar jag bada på nåt offentligt ställe. Så vi har lilltannsjön som vårt ställe nu. Men efter att ha tjurat nån minut så kom han på andra tankar.... Så imorgon blir de nog tidig morgon för oss för Erik stupade i säng 18.30...kul. Vaknar han tidigt skickar vi han till Farmor=)
De första han sa till mej i morse (efter han väckt mej genom att stryka mej på kinden & säga Nu får du inte sova mera)är att han ska fara hem till Per & Matilda för dom hade minsann lovat att han skulle få sova där....Men vill dom låna våran väckarklocka så är de inga problem för oss.
Näe nu ska jag nog gå ut en sväng,nu är de bara 25.3 i skuggan,så då kanske man överlever en liten utevistelse.
En Irish Coffee eller två nekar man inte till.
Bus & mys med pappa hos momma.

Bilbus med pappa hos momma


Erik badar



Erik & Lova





1 kommentar:

Anonym sa...

kom till oss i Graninge du. lovar här badar alla. tror inte du slår mig hur vi ser ut
kom ihåg, det är inte utsidan
Kram