Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

måndag 3 augusti 2009

HHmmm

Ja,nu sitter jag här & har hämtat mej från den obehagliga undersökningen jag gick igenom idag. Gynstolar borde förbjudas.!!!!
Men allt såg bra ut,förutom att jag inte har nån slemhinna nästan....den va så otroligt tunn sa han. De är därför jag har blött så länge.
Han gjorde ultraljud oxå & jag fick med mej bilderna hem....känndes lite konstigt,sist jag fick med mej sånna bilder va ju när Erik låg i magen,fast jag stirrar ut bilden så ploppar de inte upp en liten bebis på bilden...bara min tomma,tunna Livmoder..Fattar inte varför jag fick med dessa bilder hem egentligen.
Enda han kunde anmärka på va att de inte fanns några ägg i vänstra äggstocken,fanns bara i den Högra. Men de är ju ingen fara,jag kan få barn ändå...
De är tydligen minipillren som gjort mer skada än nytta i detta fall. Nu har jag fått riktiga p-piller,men då lär jag väl få en propp istället...de visar sej.
Fick även en komplimang...Han trodde jag va 20 & inte 26,jojo där ser man.

Ikväll ska jag jobba till 20.00,börjar 16. Imorgon ska jag jobba natt på vallänget & på onsdag ska jag jobba kväll på Graningebyn...där börjar jag 12.30-21.00 kanske inte den bästa planeringen av mej där då. Med tanke på att jag måste fara senast kvart i 12 från Björkå,så då blir de ju inte många timmars sömn för mej. Men men,de bekymmret får jag ta ut på Torsdag istället för de är då jag kommer vara som tröttast...

Erik har en lös framtand efter lite närkontakt med hans barnmatstol...Men de verkar inte som de bekommer honom nåt & dessutom är den inte så lös så att den bara dinglar.
Vet inte om de kan växa fast igen eller hur de är??

jaja,de är väl kanske bäst att göra sej klar för kvällsjobb,hoppas de är nån ordinarie som jobbar & inte bara vikarier,de blir så konstigt då tycker jag. Har ju inte jobbat där annat än på natten.

ses

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vi väntar och väntar på att du ska dyka upp här....


Tanden kan "ramla" tillbaka eller så ut. Men de är ju mjölktänder då det är inte någon fara.

Kram på er