Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 22 juli 2010

3-dagars

Är nu inne på sista dagen som ledig igen. Imorron kl 19.15 drar jag iväg på jobb. Hela helgen..igen. Har bara fått helgerna tror jag. Men men,de är ju bara 3 veckor kvar på jobbet,varav en vecka är jag helt ledig. Så med andra ord jobbar jag 2 veckor till ungefär,sen ska jag få nå strönätter i slutet av Augusti. Sen så är man arbetslös igen.

Dom här dagarna jag varit ledig har gått fort. Varit iväg till Bollsta en sväng igår. Vart där hela dagen & Erik fick leka med 3 st barn han knappt har träffat,men de gick ju bra de oxå.
Jag & Erik bakade Americanska JÄTTEmuffins oxå. Sen blev jag Jouränka på kvällen. Njöt ute på bron med en bok & mygg (dom njöt jag inte av dock). Sveern & knotten gjorde sitt till oxå,tillslut gav jag upp & gick in.
Så idag har jag bakat. Bullar,kubb & solskensbullar & nu ska jag göra Pizzabullar.
Blir de till middag...Potatis/purjolöksoppa med pizzabullar. Lite konstig kombination,men jag tror de funkar.
Har bara varit så jävla trött hela dagen. Vill hellst bara sova,men de går ju inte. De får jag göra imorron om jag vill. Men då är jag väl inte så trött skulle jag tro.

Nu har jag inte tid mer,Pizzabullarna bakar ju sej inte själv..de gör däremot soppan som tur är..
ses

Inga kommentarer: