Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 6 juli 2010

Ajjj.


Nu är de ju så här att jag alltid klagar på att jag ser ut som en jätte Albyl eller att vore de inte för att jag har Gröna ögon så skulle jag va en Albino istället. Ni känner säkert igen dessa ord mina vänner.
Nu ser jag inte ut som nåt av de vill jag lova. Slängde in en bild här ovanför & sen lovar jag att jag ska smörja in mej med Solskyddsfaktor 30 resten av mitt liv!!!!
Nå längre ner får ni icke se!!! För de är väl en så kallad "familje blogg" om man säger så.

Idag har de iaf inte varit så farligt varmt ändå. Rätt skönt ut,men mina armar kokar ändå. Smörjat mej med diverse krämer,men inget hjälper.
For till stranden idag oxå för att jag lovat Erik att vi skulle göra de igår. Men jag fick ta på mej Tommys T-shirt för jag skulle ju så stort bada idag eftersom de va så lite sol på himelen,mest moln. SÅ jag hade ju Bikinin på mej. Men när vi väl kom till stranden så va de solsken nästan hela tiden,så då vågade jag inte bada. Vill inte ställa till med mer skada än jag redan lyckats göra.
Klippt mej ha jag hunnit med oxå,samma frisyr,så man kan ju säga att jag bara toppade mej.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,börjar känna mej mäkta rastlös igen.


ses

2 kommentarer:

Anonym sa...

AAAAAJJJJJ
Har hört att fil eller yoghurt ska visst vara bra när man bränt sig. Har inte prövat..
Hoppas det går över fort. Det är ju svårt att beräkna hur svedd man blir av att bara vara ute..... jag har också erfarenhet av det.
Kram på dig
Nina

Kristina sa...

Jag har solcremer hemma till försäljning om du behöver!