Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

tisdag 27 juli 2010

De är nåt visst...

med att vara vaken runt 4-tiden i detta hus. Inatt va de min tur,vaknade 03.38 & sen va de lönlöst att somna om. Övervägde att gå ut på en promenad när kl va 4. Men latheten tog överhand & jag låg kvar i sängen med grabbarna. Att bara ligga & snusa på lillemans hår & lyssna på hans lugna andetag gör mej lugn & glad. Sen att han helt plötsligt kan dra till med att tokskratta i sömnen så att en annan hoppar högt & får hjärtklappning är ju en del av charmen.
Lyckades somna om precis innan Tommys väckare ringde. Sen när han kom upp för att säga hejdå,så va jag mer död än levande. Lilleman vaknade ju såklart av att Tommy for & skulle kliva upp. Käkade frukost i en dimma sen somnade jag på soffan. Har sovit av & till ända fram till nu. Men så va jag trött oxå.
Nu ska jag kasta mej in i duschen,packa in Lilleman i bilen & sen bege oss till stan. Lönen kom ju idag. Visst,de blev inte så mycket som jag hoppades att de skulle bli,med tanke på att jag bott på G-byn,men jag överlever den här månaden & tänker därmed shoppa hårfärg,strumpor till Lilleman & sen in på "Boa" en sväng. Snart Laxis & återvändarkvällen.
Ska även dejta Mirre idag,men hon har inte hört av sej än. Så vilken tid de blir vet jag inte.

Men en sak vet jag & de är att jag ska duscha nu & hoppas på att jag blir lite piggare.

ses

Inga kommentarer: