Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

torsdag 5 april 2012

Maghaveri

I natt pajjade magen deLux. Låg på soffan under filtar & frossade, tur de va lugnt på larmen.
Jag som har skräck för att kräkas ÖNSKADE till & med att jag skulle få göra de, så dåligt mådde jag. Men inte fick jag som jag ville inte. En plåga att jobba, en plåga att lämna rapport, en plåga att åka de 3 milen hem. Lyckades somna vid 8-11 sen har jag mest legat & vänt mej i sängen, vid halv 1 klev jag upp. På tok för lite sömn för en som drar minst 8 timmar gärna 10.

Så nu ska jag väl försöka sova en stund till, är ju en natt kvar. I skrivande stund fick jag 2 nätter till nästa vecka. Pengarna rullar in, de går bra nu.
Som ni förstår som kommer inte jag att åka till Blåkulla nåt, jag jobbar ju inatt. Dessutom är jag kattallergiker, saknar kvast & så äger jag bara en kaffebrygg ingen kaffepanna.
Men jag önskar alla en Glad Påsk...
De tänker jag ha oavsett maghaveri & nattjobb.

ses

Inga kommentarer: