Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 11 april 2012

Påsk

Nu ha de varit Påsk. Oj så mycket godis & mat man har ätit.
I Fredags sov jag 3 timmar sen begav jag mej till Björkå för att ge Lilleman ett påskägg & sen klippa Tommy. Men vilken konstig klippning de blev, maskinen ville inte som jag ville utan den gick varm & brännde av håret på honom på nåt vis. Ja, kortklippt blev han iaf.
Hem göra mej snygg & sen bege mej på Middag. Blev mycket god mat, mycket att dricka & massa skratt & tårar. En bra kväll blev de.
Lördag vaknade jag upp mej halsont,tät näsa & otäck hosta. Hej dyngförskylning.
Halv 6 va jag återigen bjuden på middag. Mera Påskmat & dricka. Spelade lite spel, men sen gick jag hem. Bäddade ner mej i sängen & sen sov jag.
Söndag sov jag mest hele dagen, va så dålig (INTE bakis).
Gick sen över till Grannarna igen för att surra lite. Eva hade lovat att lära mej sticka, så de började vi med. Så nu har jag kommit ca 2Dm på en halsduk. Men de är inte de lättaste att göra tycker jag. De ska va avigt & de ska va rät omvartannat.
Käkade där igen, eftersom de va så mycket rester kvar. Drack nån öl & spelade lite spel.
Sen bäddade jag ner mej igen. Bli ju helt knäckt av förskylningen.
På Måndag åkte jag & hämtade Lilleman sen vidare till Graninge för att käka där oxå.
Så mysigt att va med Lilleman ett tag. Han sa de mest gulliga orden till mej oxå. Behövdes när man va förskylningsmosig & kände sej allmänt ful. -Mamma,du är den snyggaste Mamman i hele världen!!
Mitt hjärta blev alldelens varmt. Älskade barn.

Igår & idag är jag på Hotellet, sen är de slut på praktiken där. Blandade känslor.
Dom kan jag skriva om sen. Nu ska jag duscha & raka mej. Har så håriga ben att de luggas när jag har byxer på mej....då är de illa!!

ses

Inga kommentarer: