Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 13 juni 2012

Bilder!!

Min mammas utemöbel som hon hade som liten vid lekstugan... Här har jag & lilleman skrubbat upp den lite. När den är klar kommer en Efterbild oxå.

Så här ser jag ut nu. Blondin igen... Jag trivs bäst i denna färg, sen vad alla andra säger skiter jag i!!!


Här är min Rockabilly-klänning jag skrivit så mycket om. De va innan jag började gå ner i vikt, så den sitter bättre nu.
Detta vrålåk brukar jag endra åka i eller ratta runt. En Ford Galaxie 69.a Bältestvång i framsätet 70 & i baksätet 71... Nu glömmer ni de aldrig.


Pärlan & Black widow. En nykter Fredagkväll i Början av Juni. Ja, jag va nykter, värre med Hasse.


Lilleman & mormor sätter plant. Dom begåvades med gröna fingrar, jag med gröna ögon.


Här mekas de med mammas bil, när jag fått för mej att de va nåt allvarligt fel på bilen.... När de sen visade sej att de va skinnjackan som gnidits mot armstödet i bilen ville jag mest bara skämmas ihjäl!!

Ska bli bättre att både knäppa kort & svara i telefon...Är tydligen värdelös på att svara i telefon nu för tiden, ber inte om ursäkt, men ska försöka bättra mej lite.

ses

Inga kommentarer: