Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

söndag 24 juni 2012

Midsommar

Japp nu är midsommarhelgen över & förbi. Lugnt & skönt har de varit.
Inte ens bakis ha man blivit. Vilket inte tillhör vanligheterna när jag är i farten & ska fira sånna här helger så som Midsommar, påsk, jul & nyår.
Enda som va nackdelen va ju all knott & mygg som dök upp. Vi såg ut som Bölder hele bunten innan vi gick in & surrade vidare.
Solen har faktiskt lyst, vilket inte heller tillhör vanligheterna. Så en lyckad & trevlig helg blev de.

Igår va de meningen att vi skulle till Junsele & se på Dave Edmund, men chaffisen sa upp sej så de blev inget av med de. Vilket va fruktansvärt surt. De va liksom sista Sverige besöket för honom ha jag hört.
Men men raggarbilsåkning blev de ändå. Jag bakom ratten.

Imorron är de första jobbdagen som börjar. Känns inget vidare faktiskt, har ju inte ens fått riktig inskolning, så jag vet inte hur jag ska köra som egentligen. Men de brukar ju lösa sej tillslut ändå. En Gps vore bra att ha inkopplad i bilarna så man hittar på alla småvägar man ska köra på.

Saknar mitt lilla hjärta oxå, när man ringer så har han inte ens tid att prata, skitunge!! Men då vet jag ju att han ha de bra med sin pappa iaf, fast han saknar mej & tycker jag är Bäst.
Men i sommar ska vi väl kunna fixa några dagar som han ska va med mej. Då ska vi fiska, bada & fundera på livet i allmänhet. Bli nog bra de oxå.

ses

Inga kommentarer: