Jag har inte glömt, jag kom bara inte ihåg de alls...

onsdag 6 juni 2012

Nöjd tjej!!

Jag är nöjd, har nått delmålsvikten innan Deadline.
Hade ju satt 2 delmål till denna månad, klarade båda 2.
Den första va att komma i min Rockabilly-klänning till Crusingen, kom ju i den innan men stänga den utan att kvävas va svårt. De klarade jag & snörningen på båda sidorna fick dras ihop.
Igår passerade jag mitt första delmål i vikten oxå. Det delmålet hade jag satt till sista Juni, men klarade som sagt va av de igår. Så då få jag ta nästa Delmål -5 kg. Första delmålet va 4 kg.
Så nu ska jag försöka få bort 5 kg innan första Juli. Går de så bra som de gått hitentills så kommer jag klara de oxå.
Klarar jag de ska jag fira med en STOOOR chokladkaka....eller en Morot.
Börjar faktiskt se skillnad inte bara på kroppen utan även hyn, jag har alltid haft blemmor & finnar lite titt som tätt, men de har blivit bättre nu när jag slutat (nästan) med godis & kakor.

Jaja, de är iaf en skitnöjd tjej som klarat av dessa 4 tuffa veckor, sockerberoende å allt.

Nu ska jag börjar med maten. Grillat & sallad. Göttans.
Trevlig nationaldag!!

ses

Inga kommentarer: